Πρεμιέρα για την ομάδα 45+ του Π.Σ.Α.Ε. ΜΜΕ στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μπάσκετ Βετεράνων
Στη SUNEL ARENA έγινε η πρεμιέρα της ομάδας 45+ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ στο 13ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μπάσκετ Βετεράνων.
Αντίπαλος της αντιπροσωπευτικής μας ομάδας ήταν η GB MAXIM.
Το 13ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μπάσκετ Βετεράνων πραγματοποιείται φέτος στην Ελλάδα με τον αριθμό των γυναικείων και ανδρικών ομάδων να ανέρχεται στις 250 και τις ηλικίες να φθάνουν έως τα 80 χρόνια!

Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ συμμετέχει για πρώτη φορά στη διοργάνωση με δύο ομάδες στις κατηγορίες 40+ και 45+.
Μεγάλος χορηγός στην εμφάνιση των δύο ομάδων είναι η Mediatel SA.
Το ταξίδι συνάδελφοι συνεχίζεται...
Χορηγός επικοινωνίας: Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων



















